2012. augusztus 31., péntek

Forbidden Love- Prológus


(Prológus)

Ti hisztek a vámpírok? Szerintetek valóban léteznek?
Hát azt kell, hogy mondjam, igen. Valóban léteznek. Köztünk élnek úgy, hogy mi nem is tudunk róluk. Egészen addig, amíg valami szerencsétlen oknál fogva te magad rá nem jössz. Általában akkor, mikor éppen téged szemelnek ki áldozatul és már nem tudod elkerülni a velük való találkozást. Vagy közéjük tartozol, vagy a sírba viszed ezt a titkot. Ez a két lehetőség áll fent, ha találkozol egy vámpírral.
Nos, nekem nem volt olyan szerencsém, hogy meghaljak. Engem örök életre ítéltek.
Éppen hazafelé tartottunk anyámmal. Már későre járt, de a házunk nem volt már messze. Két férfi termett előttünk a semmiből. Minden olyan gyorsan történt. Még időm sem volt felfogni mi történik, de anyám már halott volt. Én pedig erős szúrást éreztem a nyakamnál. Rossz volt és már vártam a halált. Szerettem volna, ha megszűnik a fájdalom. De nem akart. Egyre rosszabb lett és úgy éreztem, az egész testem lángol. Sikoltottam, kiabáltam, de senki nem akart segíteni. Fogalmam nem volt róla, mi történik velem. Csak azt akartam, hogy vége legyen ennek a hatalmas fájdalomnak.
Végül miután felébredtem, megtudtam mi történt velem. Vámpírrá változtam. Két vámpír mentett meg. Rosalie és Emmett Cullen. Azt mondták, hogy Rosalie nem akarta, hogy meghaljak. Megmentettek, de átváltoztam. Én is vámpír lettem. És így kell élnem az idők végezetéig. El kell fogadnom, hogy én is szörnyeteg lettem.
El kellett hagynom a családomat, a szeretteimet, mert így nem maradhatok velük. Szörnyetegként nem élhetek mellettük. A nevem Isabella Swan és ez az én történetem.

Sziasztok!

Hát ez lett volna a prológus. Remélem tetszett és várom a visszajelzéseket. 
Az első fejezet holnap délután kerül fel. 
Puszi mindenkinek: Hope

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jónak ígérkezik a történet, habár még csak a prológust olvashattam! Várom az első részt! Puszi.Pati.:)

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    :D Naaagyon kíváncsi vagyok már erre a sztorira :D Köszi a prologust :) Már itt látszik hogy Bella teljesen más lesz mint az eredeti :) Kicsit Edwardra hajaz az a gondolata pl hogy szörnyetegnek hiszi magát meg ilyenek :o hmm nagyon várom a folytatást:) Köszi

    VálaszTörlés