2013. január 12., szombat

Díj!

Köszönöm a díjat Rékának!


1. Ha megkapd a díjat készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható képet.
2. Őszintén kell válaszolni a kérdésekre.
3. Összesen 5 személynek kell továbbadnod,
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra kivétel a válaszokat.
5. A díjat visszafelé nem lehet adni. (Akitől kaptad annak nem adhatod, de kaphatsz díjat 2-szer is)


Kérdések:

1. Mi a keresztneved?
Veronika


2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Eddig még egy dalon sem sírtam.

3. Félsz a sötétben?
Már nem.

4. Szerelmes vagy valakibe?
 Nem.

5.  Mi volt az eddigi legcikibb dolog ami életedben történt veled?
Nem is tudom. Ha jól emlékszem még nem kerültem olyan helyzetbe, ami igazán ciki lett volna.

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Azért olyan messzire nem engedem a gondolataimat :)

7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Szerintem ez is egy ugyan olyan nap, mint a többi 13-a. Én nem hiszek abban, hogy balszerencsés lenne.

8. Van olyan dolog amit még a szüleidnek sem árultál el.
Nem hiszem. Én mindent megbeszélek velük. Nem emlékszem, hogy lenne titkom előttük.

9. Hallgatsz olyan zenét amit a barátaid előtt szégyellsz?
Nem. Nagyjából megegyezik a zenei ízlésünk. Nincs mit szégyellnem előttük.

10. Kiskorodban sírtál mikor szurit kaptál?
Persze. De szerintem gyerekként mindenki sír ilyenkor.

11. Mit tennél ha hirtelen híres lennél?
Megpróbálnék önmagam maradni.

12. Szoktál álmodozni?
Néha.

13. Járnál Chace Crawforddal?
Nem.

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Kettőt. Egy fiút és egy lányt.Viszont a neveken nem gondolkoztam. Arra még bőven van időm.

15. Adni vagy kapni jobb?
Nem tudom eldönteni. Szeretek adni és kapni is.

16. Titkom:
A titkok azért titkok, hogy senki ne tudjon róluk. :)

17. Bakancslista:
Hosszú lenne, de egy párat leírok.
-Elvégezni a sulit.
-Jogsit szerezni.
-Külföldre utazni.

Akiknek küldöm: 
Minie95
Beky
Alice
d.
Rosie


1 megjegyzés:

  1. Sziia Hope! Köszönöm szépen a díjat, nagyon jól esik, hogy gondoltál rám! :)) Puszillak, Minie

    VálaszTörlés