2011. december 21., szerda

Történet ismertető

Sziasztok!

Ez a történet Edward és Bella megismerkedéséről szól.Igaz kicsit másképpen,mint az erdeti történetben.
Bella és bátyja Will Aro Volturi gyermekei.Aro az édesapjuk,de az édesanyjuk belehalt a szülésbe. Így Aro feleségét Tiát tekintik édesanyjuknak.
Bella és Will Volterrában töltik a mindennapjaikat,mindenhová testőrök kíséretében járnak.Kiskoruk óta tiszteli őket a vámpír világ a rangjuk és az erejük miatt.
Belláék is,mint a többi volturi tag ember véren élnek,de Bella undorodik saját magától,ezért apja bár nehéz szívvel,de elengedi őt egy vámpír klánhoz,hogy segítsenek a lányának.Persze a bátyjával és két testőr kíséretében hagyhatja el volterra biztonságot nyújtó falait.
Ha kíváncsi vagy a történet folytatására kövesd figyelemmel a blogot.

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Gondoltam ide komiba írok....:D ... nekem tetszik az ötlet érdekesen hangzik biztos klasz történet fog belőle kialakulni... a link cserében benne vagyok... :D ....sok sikert a töridhez... :D ...
    Puszi Anna

    VálaszTörlés
  2. Szia.

    Tetszik az ismertető. S kíváncsian várom, hogy mi fog kialakulni ebből a történetből. :)
    S persze, a link cserében én is benne vagyok. ;)

    Üdv:Dóry

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nekem is nagyon tetszik az ismertető.Nagyon eredeti és kíváncsi vagyok a folytatásra.
    A linkcserében pedig benne vagyok.
    Oh és mind a két blogomra kitettelek.

    Puszi:Rosalice

    VálaszTörlés